ب بعضیا باید گفت..

ܔܜܔدختر روزای سختܔܜܔ

✘✘اولویت غرورمه چون همه ی وجودمه✘✘


ب بعضیا باید گفت..

                           شکلک قلب 3261 بـہ بَضیـ ـام بایَـ ـכ گفت شکلک قلب 3261

                          شکلک قلب 7363 [ﺗـ ـﻮ] ﺧﻮﺏ . . .  [ﻣَـ ـטּ] ﻻﺷــ ـــے

 ﺍَﻣﺎ . . . ﺁﺥ ﺁﺥ . . . شکلک قلب 7363
  
شکلک قلب 7368ﺁﺭِﺯﻭ ﺏ כِﻟـِــ ــﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭَﻡ כﻭﺑﺎﺭهـ ﺑﺎ ﻣَـ ـטּ ﺑﺎﺷــ ـــےشکلک قلب 7368

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت15:30---15 دی 1393
لایک

هادی
ساعت13:38---7 دی 1393
خوب...

بوچک
ساعت12:54---28 آذر 1393
از فردا بیشتر مراقب باش

تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم!!!


بوچک
ساعت12:48---28 آذر 1393
گوگل: من صاحب همه چیم

ویکی پدیا : من همه چیو میدونم
فیس بوک : من همه رو میشناسم

اینترنت : من نباشم، شماها هیچی نیستید

.

.

برق : زر اضافه نزنید !


بوچک
ساعت12:47---28 آذر 1393
فقط يک مرد ايرانى ميتونه
با يه عالمه ريش و کلى بو عرق
رکابى سوراخ و پيژامه راه راه
بشينه پاى ماهواره و با اعتماد به نفسى
مثال زدنى در حالى که موهاى سينه شو
ميخارونه
با حسرت بگه:
کاش آنجلینا جولی زن من بود!!!!


بوچک
ساعت12:41---28 آذر 1393
خدایـــــــــــااااا …

من دلـــم را صــابــون زدم به عـشـــق او

چـــرا چـشـمانـم می سـوزنــــد؟ …


بهار
ساعت14:01---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست دلارام واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت14:36---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست دلارام واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت14:49---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست دلارام واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت11:30---20 آذر 1393
دلارام اسم شماست؟

خخخخخخخ

دلارام پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ: پ ن پ اسم بابامه


عـــشق خاص
ساعت5:57---19 آذر 1393
ســلام وبلاگ باخته آپدیت شد هروز آپدیت میشه منتظر حضورت هستیم با شعر های غمگین عاشقانه کارت پستال و عکس عاشقانه
مدیا پلیر دارای وار کردن نام خواننده و شنیدن آنلاین و دریافت کد و آهنگ های مجاز منتـــظریم


عـــشق خاص
ساعت3:32---16 آذر 1393
پم با دانلود آهنگ مرتضی پاشایی



بهارO.O
ساعت11:48---14 آذر 1393
سلـــآم به وب منم سر بزن آجی با تبادل موافقی ( بلینک و بعد خبرم کن لینکت کنم )^_^
باشه گلم لینکی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

جمعه 14 آذر 1393برچسب:, ساعت 11:22 توسط ܔܔدلارام ܔܔ✘